منوی دسته بندی

بهترین پرینترهای تک کاره موجود در بازار

از بین برندهای موجود در بازار ایران، دو مدل hp و canon بیش از سایر برندهای دیگر همچون سامسونگ، پاناسونیک، لکس مارک، برادر و … جای خود را در بین کاربران ایرانی باز کرده اند. بعضی از این برندها در زمینه های خاصی از پرینترهای hp و canon قوی ترند، اما در کلیت تفاوت قابل ملاحظه ای نسبت به پرینترهای این دو مدل ندارند. اما اولین مزیت دو مدل فوق ارزان تر بودن سرویس، شارژ و نگهداری آنها نسبت به پرینترهای سایر برندهاست. علت این امر، تعمیر و نگهداری آسان تر آنها و ارزان تر بودن قطعات مصرفی و تونر شارژ آنها نسبت به سایر مدل هاست. این دو عامل نیز بیشتر از همه از رایج بودن آنها در بازار ایران و هزینه کمتر واردات پرینترهای این دو مدل و قطعات آنها نسبت به سایر مدل ها نشأت می گیرد. به همین خاطر برای خرید پرینترهای تک کاره یا چندکاره نیز عموما دستگاه های متعلق به این دو برند پیشنهاد می شود.

اصطلاح تک کاره برای پرینترهایی به کار می رود که تنها قابلیت پرینت اسناد را دارا بوده و از امکان اسکن، کپی و فکس بی بهره اند. این دستگاه ها، بسته به اینکه دارای یک یا چند مورد از قابلیت های اتصال با سیم، اتصال بی سیم (وای فای) و یا اتصال از طریق شبکه به کامپیوتر، موبایل و … باشند، تنها می توانند از امکان چاپ اسناد پشتیبانی کنند. اولین و رایج ترین پرینتر تک کاره موجود در بازار که برای دفاتر اداری، فروشگاهی و مصارف متوسط رو به بالا پیشنهاد می شود، پرینتر hp 2055 و یا مدل پایین تر آن یعنی hp 2035 است. این دستگاه به خاطر بدنه قوی، کارایی بالا و امکان گرفتن پرینت با تعداد بالا و با کیفیت از محبوبیت خاصی در بین کاربران ایرانی برخوردار است. برای اطلاعات بیشتر نسبت به این دستگاه به لینک زیر مراجعه نمایید :

http://saeedprinters.ir/product/%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1hp2055/

همچنین می توانید ورژن جدیدتر این دستگاه که از ظاهر زیباتر و صدای کمتری برخوردار است، یعنی hp pro 400 m401 را تهیه نمایید.

اما در صورتی که کاربر به دنبال دستگاهی با سرعت بالاتر و ورژن جدیدتر باشد، در میان پرینترهای تک کاره موجود در بازار پرینتر hp 402 پیشنهاد می شود.

http://saeedprinters.ir/product/%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1-hp-402/

برای مصارف متوسط رو به پایین خانگی، اداری و فروشگاهی نیز دستگاه هایی مثل hp 1102، canon 6030 پیشنهاد می شود. برای اطلاعات بیشتر نسبت به پرینتر hp 1102 به لینک زیر مراجعه کنید :

http://saeedprinters.ir/product/%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1-hp1102/

و برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به پرینتر canon 6030 به لینک زیر :

http://saeedprinters.ir/product/printer-canon-6030/

اما در صورتی که به دنبال کارهای سنگین اداری و شرکتی هستید و قصد استفاده از پرینترهای تک کاره را دارید، باید سراغ پرینتر تک کاره hp 506 بروید. این پرینتر با سرعت بالا، حجم سینی کاغذ 650 عددی و تعداد پرینت اسمی 150000 برگ در ماه، دستگاه مناسبی برای کارهای سنگین به حساب می آید.

http://saeedprinters.ir/product/%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1-hp-m506dn/

saeedprinters وب‌سایت

نظرات بسته شده است.