منوی دسته بندی

بهترین پرینترهای مجهز به امکان کپی و اسکن (بهترین پرینترهای سه کاره)

یکی از مشکلات امروز کاربران برای خرید پرینتری که هم امکان پرینت و هم امکان کپی و اسکن را برای آنها فراهم آورد، قیمت بالای پرینترهای سه کاره موجود در بازار است. این در حالی است که این قیمت بالا فقط شامل پرینترهای نو و آکبند موجود در بازار نمی شود، بلکه پرینترهای دست دو و اصطلاحا استوک نیز دارای قیمت بالایی هستند. برای همین در این مقاله قصد داریم تا بهترین و ارزان ترین پرینترهای سه کاره موجود در بازار را با توجه به نیاز کاربران معرفی کنیم.

اولین پرینتر در این رده، پرینتر سه کاره canon 3010 است که در دو مدل image و isensys در بازار موجود است. فرق میان این دو مدل زیاد نیست، ولی مدل isensys در قیاس با مدل دیگر بیشتر پیشنهاد می شود. دستگاه canon 3010 ارزان ترین پرینتر سه کاره موجود در بازار است که با توجه به کیفیت بالای خود برای کارهای خانگی، اداری و فروشگاهی متوسط پیشنهاد می شود. تقریبا تمامی دفاتر اداری، املاک، دفاتر حقوقی، دفاتر پیشخوان دولت و … می توانند از این مدل دستگاه استفاده کنند. این دستگاه در قیاس با تمامی دستگاه های هم رده خود از قیمت و کیفیت بالاتری برخوردار است. برای اطلاعات بیشتر نسبت به این دستگاه به لینک زیر مراجعه نمایید :

پرینتر سه کاره Canon 3010

از مدل دستگاه هایی که امروزه در بازار ایران رواج پیدا کرده، پرینتر hp m28a است. این پرینتر در قیاس با قیمت بالای خود کیفیتی نهایتا مشابه با 3010 دارد، با این تفاوت که در تعمیرات آن مشکلات بسیاری به وجود می آید و هزینه زیادی را برای مشتری در پی خواهد داشت. علاوه بر اینکه بسیاری از تعمیرکاران موجود در بازار توانایی تعمیر آن را ندارند. دستگاه دیگر مشابه با hp m28a، پرینتر hp mfp130 است. این دستگاه یکی از پر دردسر ترین پرینترهای موجود در بازار است. کارتریج این دستگها دو تکه بوده و برای تعمیر آن گاه نیاز به تست سه نوع مگنت است که در نتیجه تعمیر کارتریج در محل را با مشکل مواجه می کند. علاوه بر اینکه هزینه شارژ و تعمیر آن بیشتر از شارژ کارتریج های معمولی با حجم مشابه است و بسیاری از شارژی کاران و تعمیرکاران نیز از ظرافت ها و جزئیات تعمیر این دستگاه و کارتریج آن اطلاعات درستی ندارند.

اما در صورتی که فرد تمایل به خرید هم رده همین پرینتر در سری پرینترهای hp را داشته باشد، می تواند از پرینتر hp 1132 و پرینتر hp m26 استفاده کند. گرچه این پرینترها از لحاظ قیمتی، گران تر از پرینترهای سری canon هستند، اما به ویژه مدل hp m26 برای کارهای سنگین تر اداری و فروشگاهی توصیه می شود.

پرینتر hp m26

اما در صورتی که به کیفیت و سرعت بالاتری احتیاج دارید و قصد دارید تا تعداد بالایی از اسناد را در زمانی مناسب پرینت بگیرید و همزمان از امکان کپی و اسکن نیز بهره مند شوید، پرینتر hp 525 یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار برای شماست. این دستگاه با امکان پرینت اسمی 42 برگ در دقیقه امکان مناسبی را برای کارهای متوسط رو به بالا فراهم می کند. مخزن بزرگ کارتریج این دستگاه این امکان را به کاربر می دهد تا با یک بار شارژ 300 تا 500 گرمی آن از امکان پرینت و کپی بین 9000 تا 15000 برگ سند برخوردار شود.

پرینتر hp 525

و در صورتی که قصد پرینت اسناد در سایز A3 را دارید، پیشنهاد ما hp 435nw است. این دستگاه علاوه بر کیفیت مناسب و رزولوشن بالای خود می تواند در سینی های خود مجموعا 500 کاغذ را جای داده و امکان پرینت 30 برگ در دقیقه را برای کاربر فراهم نماید. شارژ 400 گرمی کارتریج این دستگاه، امکان کپی و پرینت بین 10000 تا 12000 سند را برای کاربر به وجود می آورد. رزولوشن بالای این دستگاه و امکان پرینت A3، نظر برخی شرکت های بزرگ مهندسی و نقشه برداری را به خود جلب کرده است.

پرینتر hp 435nw
saeedprinters وب‌سایت

نظرات بسته شده است.